top of page

Мета: отримання найкращих талантів 

Формуємо знання про вашу компанію як про найкраще місце роботи.

Мета: оцінка поточної ситуації та рівня задоволеності існуючих працівників 

Проводимо аудит бренду роботодавця в онлайні. На основі глибинних інтерв'ю з працівниками формуємо та пропонуємо ефективну стратегію змін.

Мета: розуміти і створювати тенденції ринку

Відслідковуємо ключові метрики ефективності бренду роботодавця, аналізуємо та створюємо нові позитивні тенденції.

Чи можуть ваші працівники порадити вашу компанію друзям як краще місце роботи?

Employer brand management

  • 1. Навіщо моєму сайту SEO?
    Оптимізація для пошукових систем (SEO) сприяє підвищенню рейтингу вашого бізнесу в результатах пошуку, що призводить до збільшення кількості переглядів, кліків та обсягу продажів.
  • 2. Як SEO може допомогти привернути увагу нових клієнтів?
    SEO-оптимізація націлена на покращення досвіду користувачів та дозволяє їм швидше знаходити потрібну інформацію. Це, у свою чергу, збільшує час, який потенційні клієнти проводять на вашому сайті та сприяє збільшенню конверсій.
  • 3. Я на етапі розробки сайту, чи потрібно мені SEO зараз?
    Це ідеальний початок для SEO вашого сайту! Значно легше спочатку сформувати структуру сайту та його сторінок, а також налаштувати SEO-функціонал, ніж у майбутньому заново проводити роботу над сайтом через виявлені технічні недоліки.
  • 4. Це правда, що SEO вже не ефективне?
    Це міф! У сучасному інтернет-маркетингу SEO продовжує відігравати ключову роль. Ми знаємо, що значна кількість покупок розпочинається з пошуку в мережі, то хіба не важливо лишатися помітним у результатах пошукових систем? Можемо лише сказати, що з розвитком алгоритмів пошукових систем задачі для SEO-спеціалістів стають складнішими, проте це тільки стимулює їх розвиток та формує стійкий професіоналізм.
bottom of page